Jäsentoimintaa 2020

• kaikki kevään tapahtumat on peruttu koronapandemian vuoksi
  • myös syksyn tapahtumat on peruttu koronan vuoksi (suuri osa jäsenistöämme on riskiryhmää)
  • suunnitelmissa vuodelle 2021
      • esitelmä pyöveleistä / Mikko Moilanen
      • geneettisen sukututkimuksen perusteet -viikonloppukurssi, 4 tuntia per päivä / Sari Karjalainen ja Jaana Lukkari
      • kesäretki jäsenille heinäkuussa
      • esitelmä Seitsemän veljeksen sota – pioneeriveljekset Utajärveltä Suomea puolustamassa / Ritva Keranto

Ti 24.11.2020 Hallituksen sähköpostikokous. Ajankohtaiset asiat.

Pe 18.9.2020 Hallituksen sähköpostikokous. Syksyn 2020 toiminta ja muut ajankohtaiset asiat.

Su 22.3.2020 Hallituksen sähköpostikokous. Järjestäytyminen ja muut ajankohtaiset asiat.

La 22.2.2020 klo 11 Vuosikokous Kempeleessä Pirilän Tuulia-salissa, Piriläntie 145. Vuosikokouskutsu oli viimeisimmässä lehdessämme. Kahvitarjoilu.

Ke 22.1.2020 klo 17 Hallituksen kokous, Oulu. Vuosikokouksen valmistelua.

Huom! Jos osoitteesi/sähköpostiosoitteesi muuttuu, lähetä tiedot jasensihteeri (at) oulunsukututkimusseura.fi Pidä myös huoli ettei sähköpostilaatikkosi täyty, silloin tiedotteet eivät mene perille.

Syksyn 2019 tapahtumat löydät tästä.

Kategoria(t): Jäsentoimintaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.